Problemen met Avast-foutcode 0x8009000bu oplossen

Avast antivirus is een gratis antivirusprogramma dat uw apparaat beschermt tegen verschillende online bedreigingen. Sommige mensen gebruiken een gratis versie van Avast Antivirus. Het is echter beter om de betaalde versie van Avast te gebruiken, omdat deze extra functies bevat die efficiënt scannen op virussen, malware en andere bedreiginge

Avast biedt producten zoals Avast-wachtwoord om uw Windows- en andere softwarewachtwoorden te beschermen. U kunt de ondersteuning Bellen Avast Belgie om een abonnement op Avast Password aan te schaffen. Soms geven Avast-wachtwoorden foutmeldingen weer zoals "Hmm... Er klopt iets niet" of Fout 0x8009000BU. Deze foutmeldingen verschijnen vanwege de mismatch tussen het Avast-wachtwoord en de antivirus van Avast. Als u een foutmelding krijgt bij het openen van uw Avast-producten, probeer dan uw Avast-product bij te werken. Als de problemen aanhouden, volgt u de instructies van de technische ondersteuning van Avast om dit probleem op te lossen

Stappen om Avast-foutcode 0x8009000BU op te lossen

  • Probeer eerst het un-sync wachtwoord tussen uw Avast-producten te herstellen.
  • Open uw systeem en start Avast-antivirus. Klik op Privacy aan de linkerkant van het scherm.
  • Selecteer nu het wachtwoord aan de rechterkant van het scherm en navigeer naar Instellingen. Het zal aanwezig zijn in de rechterbovenhoek van het scherm.
  • Kies na het openen van Instellingen de optie Sync & Backup en klik op het pictogram Inschakelen.
  • Log desgevraagd in op uw Avast-account met uw inloggegevens.
  • Controleer of het systeem synchroniseert onder Mijn gesynchroniseerde apparaat. Het lost het probleem met het un-sync wachtwoord op, maar als het het probleem met de foutcode niet oplost, repareer dan functionele problemen.
  • Probeer de reparatiefunctie van Avast om de foutcode te herstellen. Schakel het systeem in en open Avast antivirus.
  • Zoek naar de menuoptie boven aan het scherm. Klik nu op Instellingen aan de rechterkant.
  • Selecteer de optie Algemeen en klik op Problemen oplossen. Het zoekt naar het probleem met uw Avast-product en stelt voor het op te lossen.
  • Klik op de optie App repareren en voer het wachtwoord in om het probleem op te lossen.
Als u het wachtwoord van uw Windows-account niet recentelijk hebt gewijzigd, maar nog steeds een fout 0x8009000BU ziet, neem dan contact op met het ondersteuningsnummer van Avast. Het ondersteuningsteam kan u helpen uw Avast-account te herstellen.

Gerelateerd artikel

Comments

Popular posts from this blog

Wilt u leren hoe u het hulpprogramma voor het verwijderen van Avast gebruikt?

Hoe Avast Auto Update te stoppen?

Hoe Avast e mailhandtekening uitschakelen?